27
شهریور

چند معجزه از امام زمان علیه السلام در هنگام ظهور

چند معجزه از امام زمان علیه السلام در هنگام ظهور
سفرهای فضایی و آسمانی
یکی دیگر از معجزات امام زمان علیه السلام مرکب فضایی آن حضرت است که به کرّات آسمانی سفر می کند و از کهکشان ها هم می گذرد و آسمانها را نیز پشت سر می گذارد ، چنانکه از امام باقر علیه السلام روایت شده که می فرماید:
مردی به نام عبدالرحیم گفت که حضرت امام محمدباقر علیه السلام به من فرمود:« آگاه باش که ذوالقرنین مخیّر شد بین دو ابر، او ابر ذولول (آرام) را انتخاب کرد ، ولی ابر صعب را برای حضرت صاحب ذخیره کرده» ، گفتم: ابر صعب چیست؟ فرمود:«ابری که دارای رعد و برق و صاعقه است ، پس امام بر آن سوار می شود و به آسمان های هفتگانه بالا می رود.
تاثیر اشاره امام زمان بر پرندگان
یکی دیگر از معجزات امام زمان علیه السلام این است که پرندگان هوا در اختیار حضرتند ، و این از جمله مطالبی است که امیرالمومنین علی  عليه السلام به آن خبر داده است.
ایشان فرمودند:«حضرت مهدی علیه السلام به مرغ هوا اشاره می کند ، آن پرنده در دست حضرت سقوط می کند.»
قدرت فوق العاده امام زمان علیه السلام
یکی دیگر از معجزات امام زمان علیه السلام این است که با قدرت فوق العاده ایکه خداوند متعال به وی عنایت فرموده می تواند بزرگترین درخت را با یک حرکت از جا برکند ، چنانچه امام رضا علیه السلام در این مورد فرمود:«حضرت قائم وقتی که ظهور می کند از نظر عمر سن بالایی دارد ولی قیافه اش جوان است اما دارای قدرتی است که اگر دست خود را به سوی بزرگترین درخت های روی زمین دراز کند ، از جا در می آورد.»
منبع: معجزات امام زمان علیه السلام
مولف:محمد مهدی تاج لنگرودی

 


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...