9
دی

هرج و مرج جنسی

اولين ميوه تلخي كه از درخت نكبت بار (بي حجابي) نصيب اجتماع مي شود، عبارتست از هرج ومرج جنسي كه زن و مرد را گرفتار مي كند، بشر چه زن وچه مرد به مقتضاي طبيعت خود ميل دارد به جنس مخالف خود نزديك شود، و از يكديگر بهره مند گردند، اما مقدار جاذبه جنسي مرد بيشتر است.


و طبق آمارگيريهائي كه در اين مورد شده است، مقدار جاذبه زنان نود درصد (90%) و جاذبه مردان ده درصد (10%) است، به اين معني كه نود درصد مردان از زنان فريب مي خورند، و در صورتيكه زنان ده درصد بيشترفريب نخواهند خورد. روي اين حساب اينطور كه امروزه زنان بدون حجاب در انظار جوانان و مردان خود را نمايش مي دهند، و مظاهر زيبائي و مراكز جاذبه جنسي خود را نمايان ميسازد، موها و صورت خود را آرايش داده دست و پا و سر عريان مي كنند.. قهرا موجب بروز هرج و مرج جنسي و فساد اخلاقي خواهد شد، و اين دو امر نيز منشأ بلاهاي فردي و اجتماعي بي شماري ديگر، و سرچشمه مفاسد و زيانهائي است كه همين زنان و مرداني را بسفلگي و هرزگي كشانده از انسانيت بدور مي سازد. و در اثر همين بي پردگي و بي حجابي است كه از چشم چراني، چشمك و لبخند، پبامي و وعده ملاقاتي شروعي مي شود تا از فضاحت و رسوائي و بدتر بدنبال آن خودكشي يا فاحشه گري سر در مي آورد.

اما زن با عفت بوسيله حجاب و پوشش، خود و مردان را از فريب و انحراف محفوظ مي دارد.اين زن با هوسهاي زودگذر دچار بدبختي و مفاسد نخواهد شد، و در پناه همسر مشروع و محبوب خود از (بي بندوباري) و هرج و مرج در امان خواهد بود.

منبع مفاسد بي حجابی صادق شیرازی


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...