25
شهریور

معجزاتی از امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

معجزاتی از امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

-هنگامی که امام مهدی علیه السلام از مادر متولد شد، ایشان را به امام حسن عسکری علیه السلام دادند. آن حضرت ، وی را در آغوش گرفت و فرمود:«قرآن بخوان.»

امام مهدی علیه السلام شروع به قرآن خواندن کرد.

-محمد بن یوسف نقل می کند: به مرضی دچار شدم که پزشکان از علاج آن ناامید شدند. نامه ای به حضرت امام مهدی علیه السلام نوشتم و از آن حضرت طلب شفا کردم. ایشان در جواب نوشتند:«خداوند بر تو لباس عافیت بپوشاند.»

مدتی نگذشت که شفا پیدا کردم و وقتی پزشکان از این ماجرا مطلع شدند ، گفتند:«این شفا و عافیت، به یقین، از جانب خداوند بوده است.»

-از پسر مهزیار نقل شده که در سفری که با کشتی همراه پدرم بودم و مال زیادی به همراه او بود، پدرم دچار بیماری سختی شد و گفت:«من، در حال مُردن هستم.»و در مورد آن اموال وصیّت کرد که آنها را به امام زمان علیه السلام بدهم. از این وصیّت تعجب کردم ولی مطمئن بودم که پدرم بیهوده سخن نمی گوید. با خود گفتم:«اگر امر برایم روشن شد ، مانند دوران امام حسن عسکری علیه السلام به وصیّت عمل می کنم. و الّا آن را صدقه می دهم.»

مدتی در عراق بودم تا اینکه فرستاده ای از جانب امام زمان علیه السلام آمد و مشخصات مال و محل مخفی کردن آن را گفت و حتی بعضی از مشخصاتی را که خودم هم نمی دانستم ، بیان کرد و من هم مال را به او دادم.

منابع به ترتیب مطالب:

 

-دانشنامه مهدویت (امین بشارت نیا)

مبشرات

 

 


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...