8
اردیبهشت

بچه‌ها می‌بینن!

یکی از نکات مهم توی تربیت جنسی بچه‌ها، مسئله پوششه. خیلی مهمه که بچه‌ها از کودکی هم پوشش مناسبی داشته باشن، هم توی محیطی رشد کنن که به لحاظ پوشش امنیت داشته باشن.

 

 

یکی از نکات مهم در تربیت جنسی کودکان، مسئله پوشش است. کودکان هم باید از کودکی پوشش مناسبی داشته باشند، هم در محیطی رشد کنند که به لحاظ پوشش امنیت داشته باشند. محیطی که افراد در آن پوشش مناسب ندارند، می‌تواند آسیب‌های جدی به کودک وارد کند.

 

 

بلوغ زودرس

مهمترین آسیب تماشای برهنگی برای کودکان، پایین آمدن سن بیداری جنسی است. یعنی کودکی که باید پنج سال بعد به بلوغ برسد، الان به بلوغ می‌رسد.

 

 

بلوغ جنسی وقتی خیلی زودتر از بلوغ جسمی برای کودک یا نوجوان اتفاق می‌افتد، زندگی طبیعی او رامختل می‌کند؛ چون نیازی را زودتر از وقت طبیعی برای فرد ایجاد می‌کند؛ مثل نوزادی که در دوماهگی نیاز به بستنی داشته باشد!

رابطه جنسی فانتزی

حتی اگر بتوانید تمام رسانه‌ها را کنترل کنید، کوچه و خیابان اگر پر از محرک‌های جنسی باشند، نوجوان شما آسیب خواهد دید. نوجوانی که در دوره غلیانات جنسی باید تلاشش را بکند تا هورمون‌ها به حد مناسبی برسند، در اثر دیدن تصاویر برهنگی، ممکن است نتواند نیروهای جنسی‌اش را مهار کند و دچار زنای ذهنی شود.

 

 

رابطه‌های جنسی ناخواسته

وقتی پوشش افراد جامعه و به ویژه نوجوانان پوششی محرک باشد، احتمال رابطه جنسی ناخواسته بالا می‌رود. افرادی که بر اثر یک جنون آنی روی به رابطه می‌آورند و البته بعد از مدتی هم پشیمان می‌شوند.

 

 

 

منبع:تبیان


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...